Tuesday, February 15

love is everywhere!

halu everyone!semalam kan v day..aku tak sambut.. tapi Boifren wish gak kat aku :) aku pasan kat warsaw ni tak meriah sangat org sambut v day ni..sbb aku tgk sana sini xda pon org bwk bunga..ada la org bukak kiosk jual bunga semua ni tp..mcm tak meriah sgt..aku tgk..org yg beli pon tak ramai.. hurmm..maybe sbb sini eastern europe kot?hehehe..aku pun tatau la...

tapi masa a day before v day aku dgn qaiyyum ada la kuar lepak lepak kat mall dia.. aku sempat gak la snap beberapa kedai yg 'sambut' v day ni.. Love is everywhere! :)


ni masa kiteorang lepak kat Coffee Heaven. dia pnya aku amik Mango Delight..

pastu dia makan chocolate cookies chunks..

aku amik sandwich telor n mocca frostitos


pastu dia nak ngecek aku punya sikit..ok..aku pun bagi..

pastu terus jadik hak milik dia.. haihh..aku lak kena abiskan mango delight dia
 okeh..aku nak attach jugak beberapa gambo aku snap kat Zlote Tarasy ni..tapi internet aku hazabbbb yarabi.. sakit jiwa aku dibuatnyaaa... so sampai sini je la ek?hahahahaa..




No comments: