Monday, October 15

takde tajuk.lalalalalalala

haih. nak aku cerita pasal apa ye? aku tengah sakit hati. mendalam. menyucuk. bila aku sakit hati aku jadi nak tumbuk orang. aku nak jerit. aku nak peluk. aku nak sayang <-- perempuan gila. hahahhaa. takde la.. ada la isu dalam diri aku sikit. so aku jadik sakit hati melampau... ok jom tuka topik..

last week aku buat apa? sabtu ada makan makan rumah officer. so dpt la jmpa beberapa adik junior baru sampai.. adik kecik sangat. haha.. mmg nampak budak sangat budak budak ni. haihh.. rindu plak kat adik aku.. eh korang penah tgk adik aku? alamak. aku takde plak gambar dia.. kejap aku check kat fb..

ada tp aku malas save. hahaha. takpe. nanti nanti la.. aku ni banyak berhutang entry lagi. banyak nau hutangnya.. haihhh.. bila nak dtg semangat ni??

p/s : adik medik tanya bila nak update blog kak? so ni kira aci ke akak update? uhhuuhuhuh

1 comment:

sharifah rosidah said...

Semangat ni kalau dah hilang memang susah nak datang balik tak kira samada nak menulis ke, nak bercinta ke atau apa apa la. Aunty pun kebelakangan ni macam dah tak ada semangat je, hrmmm entah lah.