Saturday, February 23

new hair



i just love my new hair colour.. more than 10 years colour ntah hape hape. macam macam dah buat colour kat rambut ni. now it's time to change kata hati. hehehehe..
bila dah warnakan rambut.. mama aku cakap, kau patut buat daripada dulu lagi. shishhh.. mak mak kan. hehehehe... tapi tuh la.. hairdresser aku marah aku buat keputusan hitamkan rambut.. dia nak dark brown tp ckup ckup la aku rasa.. masa utk berubah :)
hurmmm.. now aku macam terpikir nak pendekkan.. mana kawan rapat tau laaa.. kalau aku potong rambut ni ada la bersebab tu.. should i? tepuk dada sendiri.. rasa macam boleh n patut simpan lagi.. tapi hakikatnya patut ke simpan? *buntu*
Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

Leen said...

Cantik rambut kaler hitam.. hehe

nqr said...

thanks leen

norliza_osman said...

X yah potong, biar je.. yer itam.. canteek sgt.

nqr said...

thanks. :)