Sunday, June 2

emo

ntah kenapa. aku emo sehari dua ni. menangis. meleleh. luluh hati. ntah hape hape ntah.

keek aku dah delete. di waktu kemuncak. tetiba hilangkan diri. ramai mintak buat semula keek. aktif semula. takpe la kot. cukup sampai situ je la. aku kuburkan watak kak om dalam keek tu.

hmmm.. apa lagi? blog bersawang. macam biasa la. malas nak update. ada jugak aku tutup blog ni bila dah emo sangat. bukan ada pengunjung pun. segan rasa dengan blog sendiri ni.

semalam aku dapat berita baik. takpe. aku simpan dulu ceta tu. agak agak emosi aku dah stabil, aku up la cerita. kalau stabil la... kalau tak?

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Anonymous said...

Sampai ati.. padanla lama tak nampak update kat keek.. carik2 rupanya dah deactivated. Kak om jaga diri bebaij di perantauan tau.. -fa__c

cikji said...

patutlah tercari2 jgk keek kak om,rindulah nk tgk kak om membebel:(