Monday, September 16

bercinta di prague


Aku update main point point je la yer?

  • hampir dirompak dalam train. tengah tidur tersedar tangan lintas atas muka nak capai beg aku. nasib baik terjaga dan aku histeria dalam train dan dan tuh jugak. tak sempat curik apa apa. bersyukur aku ada masalah nak tido lena. kalau tido lena.. haiyohhh.. kad bank malaysia dan poland. residen card pastu duit euro.. pastu passport.. camera.. gopro.. henpon.. tak terbayang rasa..
  • sangat best oldtown dia. tapi penuh manusia. aku rimas. sekian.
  • crystal awesome. dapat harga yang sangat munasabah sebab dapat diplomatic price. happyyy me!
  • apartment aku dok pun best. cuma bising sikit orang party, harga pun berpatutan. dapat melalui booking.com. nama apartment pushkin. dekaaaaatttt dengan main square.. dengan dgn charles bridge. dekat dengan semuaaaaa la.. senang betul nak gerak mana mana.
  • jumpa couple islam. aku tegur dorang tak layan. mungkin indonesia mungkin malaysia. aku dh macam sentap. then teringat yang memang sebbenarnya tak leh layan sangat strangers sini. nanti akal orang jahat macam macam.
  • akan repeat again. aku nak drive ke prague nanti. sebab apa? sebab nak shopping crystal! hehehehe
RAMAI KAAANNNNNN?????? PENING KEPALA I TAU.. SIAP AKU BALIK HOTEL TIDO PETANG KEJAP!

NAMA DIA OLA. AKU KENAL DALAM TRAIN. DIA TRANSIT KEJAP JE NI KAT PRAGUE. SEBAB DIA KENA BALIK DUBLIN PETANG TUH.

CANTIKKANNNNN?

MASA NI AKU TAK LEH CHECK IN APARTMENT LAGI. SO OLA AJAK JEJALAN KAT BRIDGE DIA

NI MAIN SQUARE DIA. NAMPAK TAK ORANG KAMPUNG ECAH KAT BELAKANG AKU TUH? HEHEHEH

No comments: