Friday, September 23

auntumn in my heart :)

sebab sekarang ni kan nak autumn dah kat poland... sejukkkk sangat tau... qaiyyum salu memang pakai 3 lapis la.. sebab dia dah feeling2 nak snow kata dia... :)

topi yang dah arwah selepas 2 hari beli di zara. tertinggal kt taman

aku memang dah berkot bagai.. kalau kuor matahari pon aku tetap berkot2 bagai.. sebab sejuk.. angin dia tuh tak tahan.. kat mana mana mall dah start jual baju winter.. baju winter qaiyyum aku dah tambah satu.. color itam.. baju winter aku maybe akan beli satu hitam.. sebab belum ada.. boot aku dah selesai.. sebab boot lama dah koyak... isk.. banyak nau idea nak menulis ni.. nenanti la. tgh pening untuk kena masak ahad ni.. xoxo!

1 comment:

sharifah rosidah said...

Kalau dah Turun snow nanti lagi fengsan, sejuk sesangat memang patut lah qaiyyum pakai tebal.