Friday, September 23

hi!

rindu ke tidak? tetiba rasa nak open to public plak.. :) banyak nak cerita nih.. tadik mama aku dah bbm, papa soh bukak blog semula.. dia rindu cucu dia.. memang banyak nau nak cerita.. nanti kita update slow slow ye.. :) insyaAllah dah tak sorok dah blog ni.. tapi tatau la kalau angin puting beliung sampai.. aku sorok balik blog nih... (mcm mana nak post entry guna bb pun aku dah lupa) btw.. rindu semua! *hugs*

3 comments:

jelita78 said...

hi qistina!!
gila windue!
hope u're doing well there.
keep on blogging ok dear!

sharifah rosidah said...

Terima kaseh qistina kerana masih Beri peluang kepada aunty untuk baca blog ni.

anak_hamja said...

yep yep hurray..... saye suke bace blog mama qiyyum sbb suke tgk mama qaiyyum jalan2 kat obersea.. jadi satu inspirasi.. one day i'll be there.... insyaallah... nak bawak hati.. (nada org kuciwa..=) )hehehe