Tuesday, June 19

perlawanan ala-ala ceta merlin

bila? ntah dah lupa. hahahhaa.. aku rasa hampir dua bulan lepas. cool giler tapi hot nak meninggal. hahaha.. panas melampau... peluh ai tauuuu.. sunburn skejap... aci kan kalau korang tgk je gmbr? sebab kalau korang mntak aku cerita sah sah aku lupa.. berapa harga aku bayar utk masuk pun aku dh lupa.. tidak percuma ye.. semua kena beli.. dia nmpk baju nak beli. dia nampak topeng besi topi besi dia nak beli. haihh.. alahai anak mak ni.. ehhehe..



lecuh akak atas ni peluh.. basah depan belakang. hehehehehe





teringin nak pakai mcm princess tu sebenarnya tapi.. segan n malu.. hahaha


nih ha anak aku feeling cerita merlin.. amik la nak oi.. kang tak dibeli dia akan sedih plak.. mak dia ni mana boleh anak dia ni sedih2... ehhehe..












ok bai!

2 comments:

sharifah rosidah said...

Alahai comel nya Qaiyyum pakai baju Merlin tu, teringat aunty masa duduk US dulu selalu pergi swapmeet ala macam pasar siang/malam kat Malaysia ni lah, kita boleh beli macam2 kat situ barang2 antik pun cantik cantik, crystal pun ada dan semua barang2 yang macam dalam gambar awak ni pun ada.

Buyuiazliana said...

best weiii.........bestnyaaa