Thursday, August 2

eh.hi!

:)

aku tatau apa patut aku kongsi dengan korang. makin lama makin malas nak ngepost entry. heheh. takde sangat yang menarik. ada la beberapa menarik n menyakitkan tapi takpe. aku akan ceta bila aku nak ceta.

oh aku gaduh dgn tuan rumah tadik. macam korang kalau rajin baca blog aku. aku memang tak suka tuan rumah aku. jenis ornag tua suka suka hati masuk rumah aku.

so tadik dia dah bising bising kat aku. aku dah bg sedebik la. bg diam mulut dia. dengan akak lama kau behave sebab akak lama duduk rumah aku ni jenis tegas. bila kau tengok aku jenis sap sap sui. kau naik tocang kan.

so memang 100% aku dah confirm aku berambus daripada rumah ni bila dah abis kontrak. benda ni aku dah discuss dengan officer2 aku.dorang memang tau cerita kisah aku dgn tuan rumah.so tunggu la Feb 2013.

qistina akan duduk apartment!!! *tayah pening pasal apartment ada security bagai*

1 comment:

sharifah rosidah said...

Mat salleh ni memang banyak songeh kalau kita duduk rumah dia, macam2 benda dia tak bagi kita buat, tak boleh masak benda bergoreng la, tak boleh ajak kawan datang lah semua tu aunty dah rasa Qistina.