Monday, August 6

hei hei hei

amboi. hei kan aja? :)

semalam malaysia tidak berjaya dapatkan gold medal. tapi aku sebagai anak malaysia sangat amat bangga DLCW dapat ke stage macam ni. cuba bagitau anak malaysia mana yang layak ke final olimpik sebelum ni? so siapa yang mengata DLCW mcm mcm sebab tak berjaya bawak balik gold medal, sila duduk diam diam. mcm kak d green epal cakap. wakil rumah sukan biru pun belum tentu lepas, jangan ada hati nak mengata DLCW.

semalam aku percaya ramai sakit dada tengok final badminton. aku siap tekan tekan dada dengan bantal. sakit oi. mcm senak ditusuk sembilu. pedih giler. debar tayah cakap la. haihhh.. aku percaya bukan aku sorang rasa macam tu. tapi Lindan pun sama. Lindan selalunya main rileks je sebab dia memang terer, tapi semalam dia siap stress n menjerit jerit marah sebab stress.. aku percaya DLCW dah bagi yang terbaik dan saingan yang sangat hebat.

nangis? hehehe.. qistina la salah sorang yang nangis tengok DLCW nangis tak dapat bawak balik medal. ye, ramai yang sedih nangis juga kan??? tapi walaupun tak dapat bawa balik gold medal, carta malaysia dalam penerimaan medal dah bukan yang corot kan? :)



sori la bulan puasa bagi korang cuci mata. tapi aku sebenarnya harapkan DLCW pakai baju tu drpd lindan :)

3 comments:

Buyuiazliana said...

hahahahha. betul. LD PTT TAK PAKAI BAJU!! (eh kenapa aku emosi?) . hahaha!

puasa..puasa..

Dinda Iva said...

takpe yg penting DLCW dah mencuba yg terbaik..mmg nampak sangat² kesungguhan DLCW malam tu...lindan pon nampak stress ..hahahaha..bengang je bila lin dan menang macam nak gegar satu dewan..huhuhuh

sharifah rosidah said...

Kesian kat chong wei kan, ingat senang ke nak menang dan dia hanya tewas tipis je mungkin rezeki je memihak ke si sombong lin dan tu. Apa pun aunty sangat berbangga dengan chong wei.