Monday, March 18

addict

sapa sini main candy crush. stress sangat okey bila sangkut kat sesuatu level tu. now sangkut kat level 134. ekot jiwa nak je cari cheat code. hahahaa. tpi ada ke cheat code candy crush ni? hehehe. game sekarang ni bukan nak buat kita release tension. lagi nk bagi stress ada la kot. huhu. sendiri cari pasal kannn.

oh btw aku tau tajuk takde kena mengena. tadi tengok status kawan aku. mimi. anak dia umar kena air panas. mimi whatsapp gambar umar nangis. luluh hati aku. elok menitik air mata. umar ni sangat adorable. dia charming sangat. first time jumpa masa balik itu hari. dia sangat jatuh chenta dengan aku.. sian dia :(

get well soon baby :(

xoxo!

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

Buyuiazliana said...

betol.. dh la 5 lifes je, dh la tu dh susah payah peluh2 ni nk lps level2 tu dah mintak tiket bagai plak.. anyway ko kalau nk mintak nyawa ngn aku.. mintak je nnt aku tulun termsklah tiket tu.. kini masa balas budi,haha!

from,
aku, salah seorang yg stres main candy crush. haha!

p/s: aku benci choc kt situ.. benci!!!

mamasuri said...

aku takmo dah addict main game ni...hari tu main game zombie terus zombie ikut aku dlm mimpi..huhuhu..cian kena air panas..sakit tu..semoga cepat sembuh yer umar..

sharifah rosidah said...

Sebab tu walaupun aunty duduk rumah.....aunty tak pernah main game langsung...lebih suka ber blog walking je....lagi seronok dapat kawan cyber yang baik2...tak kira lah yang muda ke yang sebaya ke aunty layan je.

peej said...

ada ke cheat code?
aku rasa takda.
ikut luck la game ni.
aku sangkut level apa tah.
dah 2 kali abis main. yg kena turunkan buah tu.
settle semua tapi failed sebab kata target markag tak sampai. kimek betul. stress ah.

nqr said...

hqhahaha.level apa tu.aku level skang ni malas malas dah main. sbb x pandai. hahahah.