Wednesday, July 16

Babai June!

wahhhhh. June langsung tak update blog? Prrrfftttt.. Aku rasa makin ramai tak update blog dah skang kan. Ramai blogger yang aku kenal jarangggg sangat update blog dah. Semua berpindah ke Instagram. Dulu kawan kawan lain yang sama sama duduk oversea (sama ada bekerja atau berkahwin dan menetap di oversea) asyik tuka tuka komen di blog. sekarang mostly beralih ke IG.

Lagi seminggu lebih je nak raya dah kan. Aku belum pun prepare apa2. Rumah pun dah kosong sebab packers dah datang last week. InsyaAllah kalau tak ada apa apa aral melintang, aku beraya di Hamburg, Germany dengan kawan aku yang baru bersalin. Kami plan nak raya koboi je. Hehehehe. Kalaaauuuu aku gigih sikit. maybe aku ke arah selatan Germany tu. ke Nuremberg.. Beraya kejap rumah kakak blogger yang memnag dok sana dah bertahun-tahun. Kita tunggu and tengok budget and masa dulu..

Macam mana puasanya kali ni kat Warsaw? Serba kekurangan. Serba serbi. kekurangan dari segi emosi pun ada. Hehehe. Semalam petang stress sangat, terus ajak Izzati layan tengok movie. Tajuk Blended. Lakonan Drew Barrymore and Adam Sandler. Best! Lama sungguh tak tengok movie. Hehehe. Lepas tengok movie berbuka makan sushi. Pastu msg ke Ecah. Cakap pasal movie ni buat aku teringat ke dia. Sebab ada tentang aprika. hehe. 


Hurmm.. nak ceta apa lagi ya. Tengok la kalau rajin nanti ceta pasal percutian balik Malaysia. Tapi rasa macam malas je kot? hehehehe.. 

xoxo!

No comments: