Friday, July 25

tiada jodoh.


kelmarin buat semperit susu. tak ada acuan pun. gentel letak atas loyang pastu tekan dengan garfu je. letak pearl. tapiiiiiiiiiii rasa dia berpasir. tak sedap langsung dan tak layak di makan. susah buat sebab tepung poland selalu ada gred. aku syak tepung jagung aku kasar sangat tu yg rasa berpasir.

tadi terjaga jam 1 pagi. tido awal sangat. hari yang penat. penat badan. penat emosi.  tatau bila semua ni akan berakhir. aku dah macam give up. nak holiday pun aku rasa macam malas. macam nak duduk rumah diam diam je tido.

oh cakap pasal terjaga 1 pagi tu tetiba rasa nak buat biskut. main campak and bancuh je pastu bakar. tapi hasilnya biskut tu keras. hehehe. aku rasa sebab terlebih gula ni tu yang keras tu. nak cover biskut tu keras, aku letak nutella and pearl. okay laaaaaa daripada membazir kan.

percaya lah qistina. kau dan biskut raya memang tak berjodoh. manjang x menjadi je. haihhhh...

xoxo

Send from Samsung Mobile

No comments: