Tuesday, December 13

kak nam hari ini

hi! :)

tatau la nak mengomel apa.. tadik bertwitter dgn ahli #kaknam masa lunch break.. oh ahli #kaknam terdiri daripada :


dorang ni semua gila. asalnya izzy la nganjeng aku panggil aku tina.. ntah mana dia gali ntah dapat nama tina aku tuh.. cis! jarang-jarang sangat aku dapat nama tina tuh... boleh kira berata kerat je yg panggil nama tu.. ke izzy penah baca buku otograph aku? huhuhuhu..

pas ceta pasal tina.. masuk cerita seniman bujang lapok..terus ke chesue cakap dia kanak-kanak zaman 70-an.. hasilnya banyak la repek repek bagai...aku sambil makan mee udon ni leh sengeh sengeh.. leh tergelak sorang baca dendorang ni twit..

pastu ceta kisah kanak-kanak.. ceta pasal chesue dah terer berak pakai potty tuh.. kami2 ni baru lahir pakai pampers..hehehe.. pastu masuk plak nonie mami hazel ceta kak long dia main salon2 dgn dia.. siap kena potong rambut bebetul.hehehhe..pastu dia main sumbat2 kapas dlm hidung..oiii! skeri sangat budak ni zaman kanak kanak dia tau.. dengan pija nya feeling2 nak jadik adik bongsu (anak emas)

pastu aku teringat zaman adik aku si karipap tu masa kami kecik2.. dia leh berak kat tempat tido terkena aku.. meraung la nangis2 kena taik memalam tgh tdo kannn... dah kena mandi... best kan bila ingat balik kisah kanak-kanak?

oh sebelum terlupa.. ni udon mee aku hari ni...


4 comments:

sharifah rosidah said...

Cerita masa zaman kanak2 memang menyeronok kan, eh sedap nampak mee udon ni.

Che Sue said...

hehehe nasib ko aa kena layan kengkawan sengal mcm kitaorg ni..
(buat2 tak nampak mee udon ittew!)

Cik Aja said...

terlior tgk mee udon ko..

Izzy said...

Hai Tina,

aku paling tak tahan si nonie bercakap dengan binatang. FANTAGHIRO sangat tau. Hahahahahahaa