Tuesday, April 17

London Part 2

kalau dah nama qistina. sememangnya malas nak update.. sememang nya malas nak menaip kan. kalau korang perasan.. entry aku lately banyak gambar drpd bahan bacaan. hahaha.. bukan apa.. kadang berkobar nak update.. sekali ada keje yg dtg. so terpaksa hold dlu save draft. pastu terkubur lama sikit.. then bersalah sbb draftkan lama sgt (gmbr je pun draft) hahaha.. so.. macam entry sebelum ni aku tnggu amy kat victoria station.. pas jmpa amy.. kami pegi malaysian hall.. seonok melampau. mmg byr makan mahal tapi sbb ko dah lama tak jmpa keli sambal.. itu pun ko nak berkira bayar ke? hehehe..

lepak lama sbb sementara nak tnggu amy n the geng check in apartment dlu kan.. so aku pun oder la kopok lekor. huhuhu.. mkn reramai.. dgn kawan kawan amy dari cardiff jugak.. pas check in baru la amy bawak aku pepusing taman n jalan kaki jauh giler.. yang peliknya tak penat pun. hahahaha.. sbb borak lama tak jmpa. manjang ada je nak ngumpat sana sini.. so kat bawah ni gambar yang qyum snap jugak..





mcm biasa la.. kalau bercerita gossip tu beria sikit. huhuhu.. sedangkan last jmpa bulan december haritu je ponnnn.. hahahaha.. so byk la kot cerita terpendam dalam empat bulan ni... pastu banyak gelak. gelak plak kuat. tau la orang malaysia ni. hahahaha


















okbai!

2 comments:

@z@H maM@ ADAM! said...

bestnya jalan3!
untung laaaa

Buyuiazliana said...

tiba2 ko sebut lama x jumpa keli sambal..sedih lak aku dgr...huhuhu.