Tuesday, July 31

terima kasih kerana mendoakan...

terima kasih kerana mendoakan aku dengan kesihatan yang baik. alhamdulillah berkat doa korang dan kawan kawan lain aku dah sihat dah sepenuhnya sabtu lepas.

bila kita sakit ni.. memang masa ni kita oleh lihat sapa yang paling beria-ria tanya keadaan kita.. siapa yang tanya kadang kadang.. siapa yang tanya ada tanya sekali pastu senyap dah.. macam macam pesen.. tapi alhamdulillah orang ingatkan aku :) tapi aku jenis yang tanya sekali pastu senyap. heheheheh

hari cuti pun ada yang tak disangka sangka PM / whatsapp / bbm aku tanya tentang kesihatan aku dan anak. alhamdulillah dikurniakan kawan kawan yang macam ni... terima kasih sangat sangat.. :) orang yang telah lama diam pun boleh tanya tentang kesihatan. oi.. terharunya sahabat!

yang penting qistina dah sihat.. :) so dah boleh plan apa nak di masak untuk juadah hari raya :) biskut raya dah buat sejenis.. tapi laju je anak teruna aku makan.. risau plak rasa.. eh syahdu plak tetiba nak masuk slot raya di perantauan ni.. tamau la pikir pikir.. have a nice day! xoxo!


p/s: qistina tak antar pun salam perantau. dah dua tahun raya sini.. hurm.. belum terbuka hati nak hantar :)

3 comments:

Tamar Jalis said...

Salam, saya nak ke Warsaw bertugas selama 2 minggu. Nak tanya sikit dengar nya ada 1 buah masjid shj disana ya?

nqr said...

salam encik..

di warsaw ada dua buah masjid. mungkin encik boleh email kepada malwrsaw@kln.gov.my. kami akan bantu encik dengan beberapa info tentang warsaw.

Annie Han Yeon Rin said...

Beb,

Alhamdulillah ko dah sihat.. bila berjauhan dari keluarga ni .. dengar je berita tidak sihat memang merisaukan hati.. Ko take care beb... semoga ko sihat sepenuhnya...

wah.. dalam sakit sempat buat kuih raya?? kagom...