Thursday, December 30

entry untuk mama..

mama,

yong dah beli ini!!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


jangan jeles k??? hahahhahahah...

p/s: alat uli tepung tuh tidak ada rupenyaaa... bende tuh model lain... so tak dpt la nak eksyen lebih sikit kat mama.. hehehehhe...

5 comments:

Opah Ju said...

kau punya lagi canggih.......ma punya ada 3 brg je...
tp x sama kau punya pesen lamakan.....

nqr said...

yang pesen baru kat sini kaler itam ma... mama click ni..

http://www.braun.com/global/household/food-preparation/multiquick-hand-blenders/multiquick-7-cordless.html

haa...ni paling latest...mahal gak ni...dekat 500 kot..ingat2 lupa saya harganyaa

cik ecah said...

aku jeles okkkkk

Leen said...

aunty jue apalagi oder je dr kak yong qist ni..hahaha..

beb jenuh aku mengecil dan membesarkan mata aku yg rabun2 air ni.. bekground putih tulisan putih ke aku yg rabun warna... Blog sri pun sama tulis dia PINK ..haruuuuu...

nqr said...

ecah * muroh je ni cah...

leen * aik?tulisan grey (bkn putih ;p )tp bekground aku kan hitam tuh?