Wednesday, June 29

landed

Alhamdulillah setelah sejam suku mak bapak aku tunggu akhirnya dpt jugak tengok cucu dorang... ni adik aku bbm gambar qyum... zoom gamak nya tuh yg tak jelas sgt gmbr ni...


btw qaiyyum cakap dia 4 kali muntah sbb dia tak suka makanan tuh.. kesian anak aku.. adik aku ckp td tapau sup ayam bg mkn dgn nasik dulu...

5 comments:

sharifah rosidah said...

masa buka fb tadi aunty kat kuantan ambik anakyang belajar diUIA kuantan tu balik. so nampaklah qast post dia kat aiport tengah tunggu Qaiyyum kat airport.

alhamdulillah dah selamat sampai.

zeta said...

Mesti Qyum tgh girang2 tu..hepy je agaknya dia..
Kau jgn sedih tau..

nqr said...

Aunty- saya ada terbaca komen aunty :)

Zeta- sangat wei!dia monyok penat je memula smpai..pastu dia nampak atuk dia berlari pelok... adik aku dpt snap dr jauh je..blur sket gambo tuh

akiss ferrero. said...

aku pulak yg touching baca. qayyum...qayyum... awk mmg anak yg berani ;)

nqr said...

akiss- tuh la kan..gigih anak aku ni..aku lak debor2