Monday, February 6

Amsterdam (transit)

tadik dok saje jenguk jenguk facebook daddy qaiyyum.. jumpa la gambar gambar masa kami transit kat Amsterdam masa 2010 dulu.. mak oi.. giler lama gambar tuh.. masa tu qaiyyum kecik lagi (kecik la sangat)

kami transit pun kejap je.. banyak buang masa bergaduh dgn imigresen dia lagik.. pastu masa suntuk utk keluar.. nak berjalan pun tak dapat sgt. cuci mata mcm tu je.. and awal pagi pagi.. mana kedai nak bukak sangat..

just gi city pusing sikit pastu patah ke airport semula... insyaAllah nanti akan bawak qaiyyum ke sini lagi satu hari nanti :)










eh lama tak pakai jacket tuh.. nanti nak pakai la semula.. jacket tu ada kat opis rasanya. sbb haritu patryk amik dari dobi.. oh.. jacket tu hadiah daripada kawan kawan masa farewell aku sebelum ke poland kami sambut kat penang... nanti aku korek korek balik gambar farewell kat penang tu aku up kat blog yer :)

3 comments:

sharifah rosidah said...

Ok nanti tunjuk ya gambar2 farewell, aunty suka tengok gambar qistina.

Lady Windsor said...

Salam..first time i buat posting..selalunya jadi silent reader saja..teruja tengok pic Amsterdam..was there on 2007...lama sangat dah...cantik sangat amsterdam kan...sampai berangan nak migrate sana boleh..hihi..ok then..

Jaa said...

bestnyer.. bila ler dapat jalan2 camni..hehhe