Friday, February 10

malas update


bencik!

8 comments:

wan nurul hezrina said...

mybe dowg byk senam kot..huhu..nurul lak mkn byk n lemak byk.hihi

Jaa said...

haha, kadar metabolisme badan masing2 berbeza...lagi pun makan banyak x salah asalkan kandungan kalorinya rendah...

don't worry, be happy... :P

Dinda Iva said...

wakakaka...akak ni buat saya gelak golek2 hari jumaat ni tau...saya yg makan sikit tapi gemuk macam melantak xhingat donia..skrg tgh tahan diri makan nasi sekali sehari dan kuantiti sikit..hehehe

sharifah rosidah said...

Betul lah tu kadang2 jeles tengokada orang tu makan banyak sangat tapi badan keding je, kita ni makan nak kata banyak tak juga tapi badan tetap gemuk.

sarah kalam said...

ehhh akak fat ke???npk kurus jeeee...
so kne cross kan la utk akak nye kes...mkn sikit,tpi slim!!hehe..

Jobless Girl said...

Haha.. nasib la tu.

susumanis said...

bomo kate org kurus makan banyak x gemuk de jin..jin toncit kot..hehehe..jeles nih mula lah nk setuju gan bomo..bole g2..hahaha

nqr said...

WNH - aferrr?senamm? mmg takan bersenam la nampak gayanyaaaa

JAA - makan kena kenyang.kalau kenyang sah sah laori tinggi.hahahah

DI - aiyoo.. akak hari tu nak pitam tak makan nasik tau.. timbang timbang xda pun kurussss! :p

AUNTIE - kaaaannn! pasrah!

SARAH - mana ada dik... akak takan nak tepek gambar akak gems! :p

JG - memang!!! isk isk..