Monday, February 13

kejadian hari sabtu

aku ada lunch dekat rumah kawan. kawan jemput beberapa yang lain jugak.. aku ni pagi sabtu dah terjebak cerita kuch kuch hota hai. kes daripada dok baca status fesbuk n twitter kawan kawan la ni.. pas dah terjebak tu tetiba rasa bersalah plak takkan nak melenggang pegi rumah dhyra kan?

aku plak duty.. tapi sempat singgah beli epal hijau.. sampai sana pun dah dekat kul 1 ptg.. sib baik la dorang belum start makan. masih operasi buat murtabak.super senang hokey buat.. nanti nak try buat la.. smpai sana kami dok buat kuah colek mkn dgn epal. lajuuuuu je memasing makan. hahaha.. sapa tak terliur dgn colek kan? ada mangga kruk krak (rangup) lagikkk sedap!

sebelum start makan (tnggu yang lain smpai) mmg aku dh amik curik2 mkn serba sikit.. bila start mkn mmg mkn lupa diri. tak tipu ni.. smpai la perut penuh. seluar ketat. aku siap bukak button seluar. ahhahaha.. melampau kan.. dok berlengkor kat sofa siap borak2 ni.. pastu mcm dah okeyyy dah lama stop makan tu.. aku bgn mkn puding jagung.. pastu amik kek pisang mkn dgn aiskrim.. aida bgn amik ayam nak ratah. aku dh terliur jugak..

kesilapan besar adalah amik ayam utk ratah, aku patut stop kat kek pisang dgn aiskrim je. pas mkn mmg satu bdn tak kena.. aku minum air.. dok angin keluar mcm hape je.. sangat sangat tak selesa.. aku ke dapur.. minum air suam.. pas minum kepala pusing.. nak ke toilet org tgh amik air semayang.. aku capai periuk.. terus muntah dalam periuk! hahaaha.. tak senonoh kan? yang keluar ofkos air n ayam ayam tuh..

aku dah agak daahhhh.. memang aku kena stop taleh sumbat ayam tuhh sesia abis keluar ayam tuh semula.. pas  tu balik rumah wanie.. dah tak larat nak jalan sgt.wanie siap belikan ubat. tido rumah wanie je.. kami main try try baju (larat plak) hahaha.. ni pestime tido rumah orang lain sejak duduk poland :)

jadi nya qistina.. sila la makan berpada pada yerrr... :p

gambar tunggu wanie tag aku ye

3 comments:

susumanis said...

omg kesiannyerr u darling..i penah gak makan sampai muntah kat retoran lak tu,cozy corner ampang park..x senonoh my fren i da lunch di call ajak lunch dia ode bagai nk rak paksa i makan, mula mkn sharfin sup ok lagi, masuk nasi goreng ikan masin rasa lain mcm..berlari cari sinki..uwekkk..kesian staff dia kena cuci lps tuh...huhuhuhu

nqr said...

hahahahhaa! napsu makan melampau kan kita ni

sharifah rosidah said...

Amboi terlampau seronok makan sampai muntah kelakar lah awak ni qis.