Tuesday, February 28

pil untuk kurus



sapa tau mana nak carik pil pati halia ni??? kalau sapa sapa tau.. tinggalkan komen pls.. tak pun kalau segan email aku kat qisztina@yahoo.com

eh qistina nak kurus ke?? hahahahhaha!


8 comments:

Annie Han Yeon Rin said...

Aku makan ubat ni. Tapi bukan untuk kuruih laa.. lebih kepada nak ilangkan angin dalam badan dan yess mujarabul *eceh*.. Angin hilang, asik membuang.

oh! FYI, ubat ni kat alamanda melambak-lambak takpun pasar malam jumaat pun adee...

azra said...

u, ni keluaran dunia herbs. so, maknanya 1 sykt dgn losyen mustajab tu. u kena tanya nora danish la. sbb dia duta dunia herbs. hahahah.. *k, gurau je* kat kedai ubat n jamu2 kat kuantan tu ada la. suruh je adik u beli nnt. i nak belikan pon, kat sni kawasan pedalaman. x da org jual.

sRi iNtAn a.k.a iEn said...

beb i dh gemuks kembang sana sini. ok ke ubat ni?huhuhu

nqr said...

Avelyn - padan la ko kurussss! nak jugak! aku tamau kurus tapi aku tamau perut aku kedepan je. ahha

Azra - haha.. nnt twit nora danish la :p

Intan - ehhh? peliknya ko yg cekeding leh tembom beb

cik ecah said...

aku kurus makan pill ni la sebenarnye..kahhhhhhhhhhhhhhh!!

cc said...

weh pil nih betul ke boleh mengkuruskan badan?
aku desperado gilos nak turunkan berat ni T_____T

wan nurul hezrina said...

kalau produk yusmira adalah kot.huhu..nie produk aper ek?

sharifah rosidah said...

Qistina saya pun nak cuba lah kalau ubat ni betul2 boleh kuruuuus kan badan yang memang dah sedia montel ni.