Monday, January 10

curi curi snap

ni kejadian semalam..


masa aku otw nak ke IKEA,Warsaw tu.. (jap lagi aku attach gambar IKEA, Warsaw).. ada la budak dua org ni... duduk sebelah kiteorg.. yang diri tu aku rasa babysitter dia or kakak dia kot..sbb muda sngt pun nak jadi mak.. (aku bkn 19 dh jd mak kaaa?hehehe)

aku pun curik2 snap pas bebudak ni senyum2 kat aku n qaiyyum.. pastu qaiyyum tetiba kuarkan statement 'comelkan diorg ni???mesti mak dorang tak smpai hati nak marah kan?'  aku pun pandang dia.. waahhhhhh.. apakah????hahahhaha


ni dia IKEA,Warsaw...jauh giler...tapi aku tetap gigih sbb aku dulu kini selamanya suka IKEA! ;p

3 comments:

zeta said...

Qaiyyummmmmm...kau slalu kuar kan statement buat aunt rasa nk cubit2 je pipi kau...sweeetttt!!!
Ehh..ape yg kau dah rembat kat IKEA??? :p

Leen ^___^ said...

Nqr,
qayum ckp 'mama sy kan emsem tlg lah jgn marah anak mama yg emsem lg comey nih'

nqr said...

zeta * bende2 kecik je..sbb aku g 3 kali tuko bus ni tau.hahhaha

leen * kalau kencing tak pam..lampu toilet tak tutup..ko rasa ko marah tak?hahahhaha