Tuesday, January 4

mainan qaiyyum

aku rasa la.. mmg kali ni qaiyyum mmg bertuah k.. sbb aku ni bukan jenis yang beli barang mainan kat anak sangat... sejak dia sampai ke warsaw ni.. mmg berlambak kot mainan dia ada.. :) samaada yg aku beli (kebanyakkannya laaa) dan ada jugak yg orang bagi.. jom kita tengok apa mainan qaiyyum..



playdoh and puzzle ni aku beli masa kiteorg dok hotel 5 hari.. dia bosan so aku belikan playdoh and puzzle ni.. playdoh buat aiskrim ni mmg dia main smpai bercampur2 mcm2 kaler playdoh tu... yg puzzle tu...haraammm dia main.. silap2 satu dua pun dh hilang..



kereta audi yg dh hilang sight mirror ni.. local staff bagi qaiyyum..memula dia dpt anak patung donkey tp qyum pulang balik kata i'm a boy..this is for girl.. terus local staff bg kereta ni.. dh nak jahanam pun dia main dgn bende alah ni..sana sini tercabut...



yoyo ni lak beli time duduk hotel gak.. buat ayat sedih yoyo dia tinggal kat malaysia.. so aku pun beli je la.. murah je pon.. dlm 3.90 kot.. beli kat butik H&M..



ni lak mainan daripada happy meal mc donald.. 



haaaaa...mainan musik ni babysitter dia belikan.. (guna duit aku) hehehhe.. sbb aku bg duit belanja bwk qyum beli susu, cococrunch n buku2 dia... so dia belikan la.. tapi aku rasa sebenarnya qaiyyum yg sibuk2 nak ni.. aku tau sgt qyum tu... ayat biasa dia.. 'sama ada tertinggal kat malaysia or dia tak penah ada mainan ni'



yang ni mmg seksa jiwa aku nak bwk balik sbb kotak dia besar.. hehehhe.. yg pasti..ni kalau qaiser nampak ni mesti makan hati lah!ke mommy qaiser tgk makan hati?hahahhahahhaa



hot wheel ni pun alasan dia yg dia tak penah ada.. maknya pun turutkan je la.. belikan jugak la.. untuk anak tuh....




ni mainan paling latest dia ada.. PSP.. tapi jarang gak main.. ada je dalam beg aku.. org poland tu ckp..ni paling latest siap ada kamera...kalau aku kena tipu tatau la.. sbb aku bkn pandai sgt pun tentang mainan... :)



amboiii????hebatnya ko qaiyyummmmm..... belum sebulan ko ada kat warsaw ni...dah byk ni mainan ko??? sepah rumah nnt siap okeh! muahhahahahhaa.. (ketawa jahat)

5 comments:

Qastalani® said...

memang makan hati..
T_T

nqr said...

ngah * dah agak!!!hahahahaha

zeta said...

byk gak dah mainan qyum..tu blom lama lg tu..karang kot dah 4thn kau kat sane..mau sebilik penuh mainan dia..hahaha..
psp tu kat sana kira murah ke x?

norliza_osman said...

man si qoiyum.. tak nampak pun..

nqr said...

zeta * psp kat sana dlm 699 duit diaa.. ko tambah la 4-5 inggit sama la harga dgn malaysia.. ko rasa murah ke tak??

norliza * dia dok tukang susun mainan..