Tuesday, January 25

makan makan di malaysian's residence

PERHATIAN : ENTRY NI MUNGKIN ADA SEDIKIT BANYAK GAMBAR :)

hari sabtu lepas, residence ambassdaor aku ada buat buat makan... saja panggil student gathering and buat buat makan... hurm.. ramai gak student yg dtg tlg masak-masak.. 1malaysia sgt menu kami sbb ada makanan india, ada makanan melayu, ada makanan cina.. mmg best la.. pandai bebudak ni masak... terasa kerdil je aku ni... :) korg tengok je la gambar k.. aku hr ni konon nak bykkan entry tp malas sgt nak menaip.. bole? heheh

 bende alah tu namanya puree (aku tatau ejaan mcm mana) aku byk sgt makan bende lain.. aku tak sempat rasa bende alah ni.. :( sayang betol sbb adik adik student ni gigih nak buat bende alah ni.. nak buat bkn senang tau...

 ni mmg aku rasa nak nanges.. tiramisu dia superb!pandai betol bdk2 ni buat... haihhhh.. pastu kek cekelat ujung tu aku tak sempat makan jugak... :( pastu ada murtabak..officer aku buat...sedapsss! dan ada cekodok lemak manis letak jagung..pon sedaps!

 haaa..ni ayam bakar.. adik adik lelaki mmg ada bakar kat luar rumah tapi mcm dh tak sempat sgt kan.. so dorg bakar dalam oven (dua oven k) dan jugak bakar dlm microwave.. utk back up.. huuhuhhuuh

 ni tak semua kasut lg yg ada k...

 tart cekelat tu pun aku xsempat makan...puding karamel pon.. kek lobak tu pun :(

 roti canai!!!!!!aku siap tapau bawak balik ;p

 ikan peek a boo.. hahhaha... ikan ni menyorok bawah sayur2 tuh.. ;p

 kc aku berucap sikit.. eh?ke dia jadik mc..aku lupa...

 ambassador aku berucap sikit..bg amanat sikit...

 student dari krakow, poland berucap...

 student dari krakow, poland berucap...

 ni student kecik mana ni tersesat kat sini????;p student Internatioanl European School ;p

 bebudak tgh amik makanan


 *
*
*
*
haaa..byk lagi lauk yg takde ni,, mcm nasik planta..nasik putih.. lauk ayam bakar tu aku tak snap kat sini.. pastu lauk dal yg superb.. ada mee kuah yg awesome gak! ape lagi ek.. haaa. kari kambeng. kari ayam.. arghhhh..banyaknya makanan!!! (aku lapor..g masak megi jap...)
*
*
*
*
*

waktu untuk menapau!!!byk gilos k makanan.. hehehe.. so suruh bebudak ni tapau je la.. aku?? tapau gak.. tapi aku tapau roti canai dgn ayam je.. hehehhe




nanti kita jumpa semula time makan makan chinese new year okeh??!!!

5 comments:

anak_hamja said...

wahh.. ramai yg kacak!!! hehehe

nqr said...

hep hep! gi baca bukuuuuu.. hahhaha

zeta said...

amboii..best la kalau camni slalu yer..
qym..tetapppp nasi jugak yg dia pilih..mesti rindu opah dia masak kan..mama dia pon sama kan.. :)

nqr said...

zeta- gila tak makan nasik???!!!mak masak nasik 2hr sekali je... sbb konon nak biasakan makanan omputih

karipapsayur said...

yg pakai spek kanan sekali tu mcm kenal. cuba usha yong! chinese look, haku sukeeee