Tuesday, January 25

id aku dan qaiyyum

kalau duduk sini..kena ada permit keje or id.. macam kes aku.. aku ada id..masa nak g snap gambar id ni, mmg la buat aku nak tergelak.. aku dh jangka hasil dia mcm ni.. aku pun malas nak snap semula... so lantak ko la... pakai laaaaaaa id tuh smpai abis tempoh 3 tahun ko kat sini qistina oi!!!!! haa.. nak gelak boleh.. tapi gelak dalam hati tau..gelak kuat2, nanti kecik hati aku!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


5 comments:

Zara said...

aku punya masih x dapat ok!!!lesen keta je dpt dah..tp ketanya non hado..hahahhaa

zeta said...

napa gmbr korg mcm xpandang depan sgt??
qym dah rupa anak remaja dah dlm gmbr tu..hihi

akiss ferrero. said...

hihi. ok what? same je pose dgn qayyum ;)

nqr said...

zara- aku blm covertkan lagi lesen sbb tak plan lg nak beli kete

zeta- hahahhaa...kannnn??

akiss- hahahhaa..dh rupe zaman dulu2

MY HEART said...

Handsome boy qym...

tengok gambar ni dah nampak cam adik kakak je beb... ^_^