Friday, January 14

hari pertama sekolah

apa laaa... cerita nya anak jantan aku tuh ek... ok ke tak dia kat skolah... haihh.. rasa riso gak tapi qyum ni jenis yg independent... so dia leh survive sendiri.. bior pun aku rasa itik ckp dgn ayam jadinya tuh nnt.. tgk la tak percaya.. pulak tu aku riso dia ni jenis laporrrr manjang.. makan ape la gamaknya ek.. aku mmg dh email sekolah n cikgu dh kata siap siap NO PORK, NO HAM, NO SAUSAGE,NO CHICKEN,NO BEEF. kang anak aku tuh di sua ntah ape ape ntah gamaknyaaa... aku bgtau aku bawak bekal je..so pagi tadi gigih ni uli tepung nak buat pizza.hehehehhe...bersungguh aku ni kann.. huhuhu.. dgn tanak nasik lemak buat bekal dia pegi sekolah.. tuh jgn lupa bwk bekas balik.. mmg bersilat la aku kat rumah nnt....

tadi sekolah ada email aku.. jap aku tepek email skolah tuh..


aku harap korang nampak la ek...kalau tak nampak..ce klik kot boleh laaa..hehehhe.. comel kan??siap ada grandparents day... hehehehhe..ni mak aku baca enrty ni silap silap soh aku beli tiket nak tgk persembahan cucu dia.. hahahahahhahaa!

ops!ada youtube disitu..kekekkekke

6 comments:

karipapsayur said...

pesan kat dia, jangan ngecek makanan kawan. he he he

mamasuri said...

wow..syok nyer leh school sana
kecik2 tingin nak blaja over the sea..
tp periksa bodo..kt sini je lah
gud luck qyum!!

azsha said...

woah (:
bestnya da pergi poland
comel giler qayumm

Opah Ju said...

x kira2 nk gi gak......tp xda duit.......lgi pun nk ganti jd
driver x da.....

nqr said...

ngah *dia ckp mcm sedap je kwn dia makan..aku tatau la ape bende makanan tu...dia pun tatau bende apa.. aku sound je..'dia makan babi lah!' hahahhaha

mamasuri *alahai...kita pun dpt sbb keje.. kalau gatai2 mengada nak skolah sini tetiba..mmg takde makna nak bg

azsha *belummmm ko tgk mulut dia...rasa nak cili!

mama *meh meh dtg tlg masak..

F . E . E . L . A said...

Kak Qist, jgn lupa..satu lagi..alcohol. :)