Friday, January 21

mengimbas kenangan

hari tu aku bukak Facebook adik aku tag gambar bawah ni.. :) gambar ni holiday kat Langkawi tahun lepas.. Tadi Qaiyyum tengok gambar ni...dia cakap mcm ni:

'Kenapa Qaiyyum tak gembira dalam gambar ni?Ishhh..Qesha ni mengada lah mama dalam gambar ni'


Hahahahhaa..Anak dara aku memang agak mengada kalau dia pose.. Ekot mama dia gamaknya.. hehhee.. Jap aku carik gambar2 gedik pose Qsya..




kaannnnn???ada je dia gedik pose dia.. byk lagi gedik pose dia.. tapi aku kena cari dh folder hardisk aku.. haaa.. tu mmg masalah besar lah.. hmmm.. apa agaknya cerita anak dara aku ni?? dpt bekas laki gila.. tu yg susah.. aku sms byk kali tanya psl anak.. memang dia tak reply buat keras dia je.. dah la sebelum pergi sini biawak tu mmg tak bg aku jmpa sha langsung... :(





























Qaiyisha Marami, mama rindu Sha.. sangat! :(
 

7 comments:

intanz said...

huish! pagi2 da buat aku sedih!!!!

doa byk2 moga Allah temukan jugak ko ngn die... takpe.. jauh mana kita pergi, anak kita tau sapa kita.. doa byk2 k..

azsha said...

comel comel anak ko kak..

Cik Aja said...

qaisha comelllll !!!

nqr said...

intan-aku ni gugur2 air mata menaip

azsha n aja - ekot muka makkk... ;p

Tita Jihan said...

Aku pun ada gambar ngan qaiyisha yg pose gediks.. Later aku tag ko yer

azlina said...

sabar ye qist..

Anonymous said...

miss you too. but please don't show my picture in this blog