Friday, January 21

sebulan yang lalu

ini berat aku masa minggu pertama aku datang ke poland.... memang aku sendiri terkejut dgn berat badan aku.. sebelum aku posting aku telan semuanya.. aku mmg seboleh2nya cari makanan yang nak aku makan.. hasilnya ini laaaa....


70kg ye..


sekarang??hehehehe..aku tak nak la snap gambar sbb accurate sangat scale yg aku beli tuh.. siap dgn berat air..fat ko brp semua... dia boleh kira.. aku beli kat kedai nama rossman... rossman ni ala ala guardian la... murah je pun.. (nak dibanding di malaysia okeh) dalam 59.90zl aku beli.. kalau convert duit mesia pun dalam rm62-63 je pon.. tapi aku nak jugak bgitau korang berapa berat aku skg.. hehehe...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
konon suspen la kan buat cenggini?? chait!
*
*
*
*
*
*
*


66.5 kg!!!!!!


5 comments:

mamasuri said...

duduk di perantauan gitu lah kan..
tp confirm happy giler berat turu ni..hehehe

sara ahmad said...

hi.. thanks for stopping by my page.. i shall follow u from here.. keep in touch, and you're in poland now? keje ker holiday?

Zara said...

good job! semoga turun lagi! aku pun nak kurus gakkkkkk

Cik Aja said...

kak..
habis berat air ko berapa???
hahahahhaha

nqr said...

mamasuri-agak hepi laa..hehehe

sara-keje my dear. :)

zara-aku tamau kurus sangat

aja-shhhhhh..gatal btol g tanya...hahahah