Wednesday, January 19

minyak masak seri murni

terkejut berok aku bukak kotak minyak masak aku semalam.. semua beku mcm dlm gambor bawah ni haa... tuan rumah aku gelak2 kan aku sbb minyak masak aku ni dh beku...dia kata ni semua FAT! chait! aku dah feeling2 tak leh pakai la kot minyak ni..so aku snap satu gambor masuk FB. berduyun kwn2 aku komen bagi idea.. ada yang soh aku letak sebelah heater.. (mmg aku buat mcm tu).. ada yang soh aku rendam dalam air panas.. ada yang soh aku korek pakai chopstik..ada yg soh aku belah n masak je atas api pastu simpan balik minyak tu dlm bekas lain..ada sorg officer aku kat geneva tu lagi lah.. dia cakap.. korek n sapu kat roti buat makan... ewah ewah... meh sini i sapu bg u makan.. nak???hahahahhaha

 ni masa memula aku kuarkan dari kotak tuh...sejuk kain main lagi...semua beku...

 ni pas sejam aku susun baikkkk punya atas heater :)

 ni dah dekat 3 jam aku bior kan tuh... bangun pagi tadi..semua dah cun dah semula.. so boleh la pakai.. ada kwn kwn yg suggest pas abis semua stok minyak ni beli la minyak sunflower... kurat sikit ey lemaknya?? hehehhe...baik bos!

7 comments:

Qastalani® said...

eh, chopstick tuh idea haku!!! hik!

ddjfr said...

oitt.ko kena transfer poland ek?ko keje dengan jabatan mana weh?giler best dapat keje oversea.

::myra:: said...

da macam susu s0ya ak tgk kak ms beku tu....seb bek buah ati akk tu x tale myk tu....

zeta said...

kalau aku pon tgk kuar2 kotak jd cenggini..aku pon terkejut..hehe..

nqr said...

ngah *yeeee..idea ko...

dd *sudah tiba masa :)

myra *hahahhaha

zeta *kita mmg sehati la wei..

Opah Ju said...

ma tengok mcm kau buka kedai runcit pulak....

f-e*e-l*a said...

Errr..kak Qist! Ni bawak minyak dari Msia ke? Banyak nyaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! GULP!