Saturday, February 26

orang nak buat..dia pon nak buat jugakkkkk

sapa lagi kalau si qaiyyum marami tuh... tiap kali aku g salon nak cuci rambut or treatment...ehhhh..dia sama naik nak buat..kalau tak buat pendam rasa.. pastu masam muka.. pastu siap nanges kalau dh lama pendam pendam..ssh tau anak yatim ni... skg tak leh buat dia kecik ati langsung.. mesti dia nanges.. agaknya tekanan jiwa kot duduk sini.. (memang pon!) dah winter break 2 minggu.. emak nya tak bwk holiday punnn.. dok warsaw je ni.. mana la budak tu tak boring??????ni hr tu dia ekot aku g treatment rambut... (aku mcm biasa la.. dah siap siap cantum je gambo)

yang ni aku bagi dia cuci rambut je.. tapayah potong2..pastu aku soh bdk polish tu tepek sket minyak rambut...suka sgt dia konon rambut dia stylo!

7 comments:

zeta said...

haaa..betulla stylo kan qym..barulah bertambah ensem..bley ngorat awek polish..hehehe :D

~ diyana nordin ~ said...

haha.. nakal ;) nnt akk xyah g salon dh.. suh die jer syampu rmbut akk ;)

nqr said...

zeta-tak nak weiii menantu polish..aku tgk dlm bas tadi kecik2 baru nak tumbuh tetek dh cium2 dgn boifren..

diyana-hahahaha..pedih mata aku masuk syampu nnt

Beef_Rendang said...

suker2.....

nqr said...

beef rendang-motip abg jadik beef rendang?hahhaha

PatinPasta said...

Qistina,
Amboi.. hensem anak teruna tu ye. Buleh kenen dgn anak sedara akak. Ahaks!

nqr said...

patinpasta-tapi rongak kak!