Friday, February 18

qistina jadi gila

kenapa qistina jadik gila??? hehehehe.. aku jadik gila sbb aku jmpa satu kedai turkish tuh..dia jual banyak mende yg aku memang nak carik kat warsaw ni..aku hepi giler k.. sampaikan tokei dia pun sengeh je tgk aku eksited terlebey tuh... aku memula hari ahad tu dh gugel siap siap..tapi aku tak jmpa website dia masa tu..aku jmpa alamat..aku snap gambo.. terus gi naik bus--->trem----> teksi ke tempat tuh.. takde la jauh pon.. tak jauh dr zlote tarasy tuh tapi sbb aku tatau n tamau sesat..tu pasal naik teksi.. dlm bende alah aku gugel tu cakap dia bukak kol doblas.. aku smpai tepat kol doblas.. tak bukak2 jugak.. so aku pun naik teksi tu semula soh dia hantar ke zlote tarasy.. pastu kan.. aku lepak2 kat zlote tuh.. bila dh bosan aku try kol dia jwb n ckp bukak.. terus amik teksi n pegi semula kedai tuh...korang nak tau kenapa aku eksited sangat ni??

ni aku mintak.. sbb saje gatai nak simpan satu...

ni lah sebabnya! hahahah

paling sonok aku jmpa daging beger... alhamdulillahhhhh..aku tak payah gentel daging berger yg tak semengah mana tu.. pastu jmpa roti paratha!!!! made in malaysia lak tuh!!! hahahahhaa...pastu ada hotdog!!!! yummmieyyy!!!

 aku menggila beli semua ni dekat 150zl aku abis.. dorg memang jual mahal.. tapi no choice la.. itu je kedai halal yg aku jmpa jual bende ni semua.. nak tak nak beli la.. kalau tak.. kempunan beb...

p/s:hr semalam aku dh buat roti hotdog.. hr ni buat beger.. sedap wei beger dia!

1 comment:

Opah Ju said...

wah....senang sikitlah keje kau.....semua dh ada jual
mcm ma skrg asik gi kedai frozen jln wong ah jang...
senang.......bila lapar goreng je......