Sunday, February 13

update!

korang ingat lagi entry ini???haaa..pas aku buat entry tu...petang tu dia balik dari sekolah... ini jadik nya kat muka dia...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

aku pun tanya la apa sudah jadik ni???? dia cakap.. kat sekolah cikgu marta panggil chelsea (minah ni penah ejek anak aku..nnt aku buat entry psl dia) pastu tanya nak lukis apa kat muka.. chelsea mintak lukis bentuk flower n love kat pipi.. pastu done! cikgu marta panggil plak sad.sad mntak lukis spider n sarang spider kat pipi.. pastu turn anak aku...

cikgu marta : ok..what do u want me to draw in your face?
qaiyyum : i want brown! (dengan konfiden!)
cikgu marta : ohhh..dear!!!we dont have brown colour!
qaiyyum : (tak puas hati and amik pen ketas lukis gambar clown)
cikgu marta : oowww dearrrrr.... this is CLOWN.. not BROWN!

hahahhaaa..anak aku main tibai je..dia terlupa nama bende alah tu clown... so balik rumah dia soh aku snap gambar ni.tunjuk kat kawan kawan dia kat malaysia (mcm kawan kawan dia baca la blog aku ni)


3 comments:

Opah Ju said...

Kelakar sungguh qaiyyum ni...klau kat malaysia..ada mak bapak dtg sek serang cik gu, lukis dkt muka ank dia kau ingat x sapa :)..

nqr said...

mama- alaaaa.. tak ingat la sapa.. bbm lah!

karipapsayur said...

hahahahaha. punye konfiden budak nih!