Friday, January 6

Carnival Week di Sekolah Qaiyyum..

CLICK GAMBAR UNTUK BESARKAN
MONDAY, 9 January 2012
Pyjamas Day - ah sudahhh.. aku memang ada beli pyjamas Qaiyyum bebaru ni tapi super longgar.. pastu Pyjamas yang lain macam tak comel.. Baiklah.. hari ni kita harus survey Pyjamas yang baru!


TUESDAY, 10 January 2012
Crazy Hair Day - Qaiyyum ada rambut clown tuh tapinya kebetulan rambut dia dah panjang.. aku rasa aku nak beli spray rambut yang akan tuka kaler rambut tuh la.. nanti aku nak carik kat kedai.. kalau murah boleh beli.. kalau mahal.. meh sini mama pakaikan sepit-sepit.. hahahha

WEDNESDAY, 11 January 2012
Formal Day - dia dah ada kot, kemeja n tie.. so selamat la.. cumanya tak matching je.. tak pe la kot daripada takde langsung kan?

THURSDAY, 12 January 2012
Wear a Hat - dia takde topi gegiler.. nanti aku carik la topi askar (eh dia dlu ada topi tuh..) maybe beli topi lanun la kot..

FRIDAY, 13 January 2012
Costume Day - kena tunggu cikgu dia email dulu.. baru leh start beli or sediakan apa tema dia..

2 comments:

sharifah rosidah said...

Wah wah Qaiyyum dah semakin seronok bersekolah disana ya.

zeta said...

seronoknye babe..i wish skool kat cni pon open nk buat cenggini..tpnye kau tau la kan..yg adooo..
xsabar nk tgk style qyum yg hr ni..cecepat upload ehh..