Friday, January 20


tengok gambar atas.. pastu tgk kasut aku.. gila kan? hahahah! bodoh piang betul aku selamber tak pakai stokin masa ni.. apa la nak jadik masa ni.. besor ke nak nampak lawa.. (kalau lawa takpe gak) kalau skang ni.. aku pakai dua lapis stokin.. kasut tu pun aku dah lanting (kalau pija n izzy baca ni mesti sakit hati dgn perkataan lanting aku) ke basement dah pun.. sebab apa? sebab kaki dah kembang. tak muat dah :p jaket tu pun aku dah tak pakai.. itu jaket pertama aku beli kat poland.. beli kat carrefour arkadia.. murah je pun tapi super best sbb aku tak rasa sejuk.. cukup tebal la.. elok tergantung je ha dalam lemari..


boot tu aku beli mng pavillion.. dah tak pakai jugak.. sbb koyak.. alaa.. koyak sikit je pun.. boleh je nak pakai.. lipat sikit atas dia tu so tak nampak la koyaknya.. ehh mengadaa.. tetap tamau pakai.. haihh.. aku nak la keluarkan n pakai.. kesian.. bukan tak leh pakai langsung pun.. boleh je dipakai.. tapi tuan tanah mengada lebih.. 

apa motip entry aku ni? tak motip.. :p saje tetiba nak ceta...


3 comments:

JieJ said...

Qis..tak kisah lah apa motif entry ko ni..yang penting aku suka baca..heheh..

11 said...

gigih betoi x pakai stoking dlm sejuk gedik tu...hahhaha

sharifah rosidah said...

Wah tahan sejuk nya Qis kalau aunty memang tak menahan lah tetap nak pakai long john baru rasa panas badan.