Monday, January 2

entry pertama pada 2012

maaf la kalau aku ni mengupdate blog ala kadar je.. busy sesangat semsayang oiii... nak nak aku dapat tetamu kesayangan seramai 5 orang.. pastu aku gi holiday smabut krismas kat geneva.. so blog tah kemana la jawabnyaaa.. ada kwn tanya ko bila nak update blog ni.. masalahnya aku ni seru tak sampai.. hehehe..

so semalam aku baru la update kat facebook.. azam tahun baru katanyaaa.. :p saje mengada la buat azam macam tuh.. alhamdulillahh.. ramai yang support.. ramai yang mendoakan.. harapnya dapat la qistina capai azam tahun baru ni ye? hehe..


bila dah cuti lama sangat ni.. aku jadi konpius.. sebab aku rasa qaiyyum sama dengan aku.. akan masuk sekolah hari esok.. rupanya tidak ye adik adik.. akak tengah elok memereut kat toilet sambil main game kat henpon.. sekalik officer call tanya anak aku tak sekolah ke.. punya la terkejut.. rupanya bas sekolah dah tunggu luar rumah... so aku halau bas pegi sekolah dlu.. kemudian sikit aku hambat qaiyyum gi mandi.. terus siap siap ke sekolah.. aku call taxi datang amik je tadik..

esok dah start keje.. lemau la jawabnya akak kat office esok.. malam ni kalau boleh nak tido awal la.. nak bangun awal esok.. nak sesiap bekal untuk bawak gi ke office.. so.. macam mana tahun baru korang??? apa azam masing masing? :)

1 comment:

Cik Aja said...

ko bia benar???
ker ko lupa anak ko skolah??
hahahaha