Monday, January 30

List barang untuk dibeli :p PART 2



1. Bawang merah
2. susu
3. cereals (sil tu konon shotpom drpd cereals dia kata)
4. minyak ( aku tatau kenapa dia perlu eja minyak mcm tu)
5. sos tomato
6.seletep
7. pensil (siap gambar u!)
8. rubber (apa punya pelik lukisan rubber dia)
9. sharpener (tak nampak ada lubang gelap tmpt masuk pensel tu?)
10. gunting (azra cakap mcm logo google dah)
11. ruler :)

5 comments:

azra said...

Serius sama Google+ hahahha.. gila kretip Qaiyyum

JieJ said...

Qis, qaiyyum saja buat mcm tu, nak uji IQ mak nye..hehhehe...

sharifah rosidah said...

Qaiyyum ni suka tulis huruf s terbalek lah, cuma untuk sharpener je huruf s nya betul. Kelakar betul budak ni tau.

harleena said...

cutenya list to buy tuu...

nqr said...

memeningkan kepala mama memang no 1 lah!