Thursday, March 3

dari Dia kamu datang.. kepada Dia juga kamu kembali...

aku jmpa link ke blog nafastari dari wall post FB officer aku.bila aku baca banyak entry di Islamabad, Pakistan. Tempat sahabat aku posting 3-4 bulan lepas.. Memula aku baca satu persatu entry dia.. ada kisah arwah suami sahabat aku (suami kak niza) meninggal.. Kemudian aku baca entry ini.aku boleh tersentuh dan menangis.. entry untuk anak anak dia.. sangat menyentuh hati dan aku dpt rasa luahan tu ikhlas dari seorang ayah kepada seorang anak.. aku harap Nadaa(Embun) dan Marwa(Kekwa) akan dapat baca entry ayah dia satu hari nanti!

pastu aku terperasan ada beberapa link kat tepi side bar page blog dia ada tajuk alfatihah nafastari bla3.. aku dh berderau.. ya allah!baru meninggal rupanya pemilik blog ni.. di paham kan pulang ke malaysia untuk menghadiri meeting.. eksiden terlanggar kuda melintas. anak anak dan isteri selamat tapi arwah penulis blog koma dan meninggal dunia.. kasihan dan sedih terhadap nasib isteri arwah dan anak yang masih kecil..

alfatihah buat arwah nafastari!

1 comment:

Edira Azreen said...

babe..x silap aku ada masuk buletin 1.30 last 2 days...mmg ada bgtau dia otw nak balik kampung...alfatihah...