Thursday, March 24

Gatal Galok

Ada seorang budak pompuan dan dua budak lelaki polish,sedang main cuit sana sini..geletek sana sini..kejar sana sini.. Mmg galok lah budak tiga org ni. Umur dalam lingkungan 13-15tahun jugak la...

Pastu aku tgk si pompuan ni cuit anunya si lelaki pastu galok2 gelak lari..si lelaki ni gelak2 kejor nak cuit ke anu pompuan tu gamaknyaaa...

Aku tengok si qaiyyum sengeh je..ye lah budak kannn..apa yg dia paham and nampak.. Dia nampak org tu bergurau dgn kawan.. Aku nampak bebudak ni galok biroh.. Hehhehehehe.. Eh bukan ke salu pandangan mak mak tu btul ke? Heheehe..

Pastu aku sound qaiyyum 'haaaa ko besor nnt jangan nak galok miang sangat macam tuhhhh'...

Anak aku rileks je jawab.. 'Ceh! Kakak tu bukan lawo punnnn'


Wyslano z BlackBerry® w Orange

2 comments:

karipapsayur said...

sebab x lawo laa galok biroh sangatt.. orang x lawo ni mmg salu menggedik lebih

Cik Aja said...

hahahahaha..
lg tak boley blah jwpn si qaiyyum nihh..