Tuesday, March 15

size L

aku memang pakai size L dah sekarang ni.. aku rasa sejak berchenta ni mmg aku naik pakai size L.. masa memula baru kenal dulu size aku S (tapi fit fit la...) kalau nak selesa kena pakai M la.. apa tak nya kan... masa memula berchenta ni.. asal dating je gi makan.. pendek kata kami dating dengan gi makan je kije la.. bila makan roti boom tuh siap oder dua la aku.. pastu leh tapau lagik tuh... :)

sejak datang sini.. nak makan pun susah.. aku turun berat sikit la.. masih la L tapi aku pun tak sure turun bahagian mana... bila aku timbang mmg turun la.. pastu menten je kat no tuh.. smpai la sudah.. aku kadang2 rasa nak usaha lebeh sket turun ke size M.. sbb byk baju lawa2..kalau pakai size M better... kalau pakai L nampak mcm.. 'ko ni kenapa nak burukkan baju tuh dgn bdn ko yg gemok?' heheheh... tapi tuh laa kadang aku malas...malas nak diet..aku rasa mcm aku malas nak kurus nak melawo sangat sbb Boifren aku bukan ada sini pon :p

p/s: ohhh, Boifren aku dh slow dah makan.. sbb tukang teman dia makan pun dah takde kan..  

1 comment:

cc said...

sy adalah sudah naik berat badan juge! baju size M dah tak muat tsskkk T___T

(hari tu baca tweet kata ada buat apam? mana gambar bukti? hehehe)