Sunday, March 6

mimi and fizi

dua dua kawan aku.. aku kenal mimi 22 tahun dulu kat tadika.. aku dgn mimi mmg tak baik sejak tadika.. ntah apa masalah kiteorg masa tadika dlu membuatkan kiteorg tak kwn langsung..hahaha..siap masa darjah satu, kiteorg gaduh berguling atas tanah sbb gaduhkan rumah sukan.. (time ni aku ketua darjah i cerdik..mimi ketua darjah satu bijak) hahaha..sumpah kelakar okeh.. pastu br start kwn tegur2 semula darjah 2 ke tiga.. aku lupa.. pastu berkawan la smpai sekarang ni..fizi lak aku kenal sb dia kwn dgn kwn2 skolah aku...aku rasa fizi ni penah lepak rumah aku dgn bebudak cenderawasih kot...masa raya ke hape..tapi kiteorg mmg berkwn la..

aku antara orang yang awal tau mimi n fizi ni kapel.. sbab masa aku date dgn laki aku kat mines.. aku terserempak dgn mimi n fizi... aku tanya mcm mana korg leh kenal n lepak jmpa ni???kata fizi dorg terserempak.. haloooooo..aku dh 27thn hidup masa tuh okeh.. tak de makna nak kelentong aku.hahaha. so malamnya aku ber sms dgn mimi.. and aku tau la ceta disebaliknya.. aku mmg hepi for mimi after apa yg dia lalui..aku ckp..aku harap fizi bebetul ikhlas kat dia.. bebetul sayang dia.. ari jumaat malam baru ni...

credit tu amir amiu

mimi dah selamat jadi isteri kepada fizi..sib baik aku dpt kol amir..so amir la pas tepon kat mimi and wish congrats kat dia.. aku series rasa nak nanges.. stress pun ada sbb aku tak dpt nak ada disamping mimi masa hari bahagia dia.. ntah mana silap..setiap kali hari besar dia aku mesti takde..ada je halangan..insyaAllah mimi,anak ko kawen aku akan ada :)

*harga yg perlu aku 'bayar' bila aku hidup di perantauan...aku tak dpt meraikan hari2 bahagia rakan2 :(

No comments: