Monday, April 18

ahhh rindunya!

sekarang dah kul 11.20 malam.. aku tak leh nak tidur lagi sebab tadi pas balik dari park aku dah tidur kejap.. kejap tak kejap la.. dalam 2-3 jam gak aku tidur.. :) movie RIO yang baru keluar tu aku dah tengok.. tengok online je kat website...tak jelas sangat but still boleh tengok and layan.. best ceta tu! tergerak hati nak tengok sebab tengok jani post kat wall fb dia untuk wife dia.. awww...so sweet!jani nak jadi papa dah tak lama lagi.. aku lak excited okeh! bestnya nak dapat baby....

awh..dah merepek.. cakap pasal rindu.. series aku rindu nak bau baby.. baby yang masih kecik ni.. dia ada satu bau tau..satu bau yang susah aku nak cerita macam mana tapi aku rindu bau tuh.. tapi aku nak gambarkan pada korang gak.. bau dia ala ala baby yg masam.. or kalau dah mandi pun dia ada bau tu kat ubun2 kepala dia.. alaaaa... rindunya bau tuhhhhh... aku tak pasti sama ada semua baby ada bau tuh atau anak anak aku je ada bau tu or anak anak sesapa yang pakai produk johnson baby je tau bau tu mcm mana.. aku tatau sama ada bau tu sbb produk dia pakai or mmy natural bau baby tu sendiri.. awww.. mama rindu bau tuh!!!!




ni aku post status ni ari tu.. takde niat apa apa pun..tetiba rasa macam nak tau... banyak plak yang komennya.. thanks ye...bukan tamau tanya psm sendiri or baca pekeliling (seperti yang kwn cadangkan) tapi aku rasa kalau post kat fb lebih pantas kot?hehehhee..bayangkan kalau aku bersalin di poland ni... sepanjang cuti bersalin dan berpantang di poland ni, gaji aku di malaysia jalan.. elaun sara hidup aku di poland pun jalan... heaven!!!cumanya heharap mak aku boleh la jaga aku kalau aku bersalin di poland kan... nanti aku pantang ntah kemana...main makan je apa je.. pastu tak jaga bebetul... :)

ahhhh..rindunya bau baby!


2 comments:

mamasuri said...

bestnyer kalu dpt keje over the sea ni..untung bangat..hehehe..seriusly aku pun dok ngidam nak baby..kes nya tgk orang sibuk breastfeeding..skrang aku rasa nak bagi breastfeeding je ni...hehehe..so operasi je lah tiap2 malam..ada rezeki ada lah...

nqr said...

mamasuri-aku pon!!!!!!!skarang trend betul breastfeed kannnn?????teringin!!!!!!