Saturday, April 16

mimpi lagi

tapi kali ni aku... (semalam cakap anak sangat kan.. tak bersih diri bagai) aku mmg penat sangat semalam... terus aku tido je pas tgk cete shaolin yg aku download..tengok pun separuh je...

aku mimpi tentang adik lelaki aku...cerita zaman dia kecik-kecik.. masa dia kecik, dia memang comei sangat.. ramai orang suka dia masa kecik2 dulu.. :( tetiba jadi sedih balik teringat ke mimpi tuhhh.. pendek kata dalam mimpi tuh, apa yg terjadi adalah atas kecuaian kakak2 dia.. aku siap terjaga dalam keadaan muka,mata aku semua basah... sah sah aku nanges teruk ni dalam mimpi sampai terjaga.. haihhh.. mimpi ni mencik lah!...

2 comments:

jelita78 said...

istighfar bebanyak..
mimpi tu mainan setan je..
buat donno je ok..

sharifah rosidah said...

Jangan terlalu memikir perkara yang lepas tak kisah tentang apa pun sebab tu qistina mimpi perkara yang dahlepas2 itu kata orang tua2 lah, wallahualam.