Wednesday, April 27

tukar tapak lagik

tapi hari ni mintak adik aku tukau sikit jek.. sebab kamal kat SHANGHAI (saje letak shanghai besor2) rimas tgk dot dot polka dot aku kalau baca blog aku.. (eleh kamal.. masuk seminggu sekali dah meroyan ko ek.. tuh belum yang baca hari hari.. meroyan lebih lagik gamaknya :p )

pastuuu atie yang tengah cuti nak tunggu masa bersalinkan bakal anak angkat aku.. baby mikha! pun sama bising kata pening baca blog ni... hehehehhe.... ye la.. ye laaa.... aku dh ejas sikit.. harap korang dah tak pening okeh!

3 comments:

oRkIeD said...

haaaaaaaa baru la okeh sket. ehe.. aku baca gok blog ko.. clear sket weh.. hi hi..

aza said...

qistina d tag dlam blog aza
:)

nqr (qistina) said...

sharita-hahahhahaha..sorry wei..

aza-kejap ek.. org tgk..