Friday, April 29

kebenaran

Kalau di berikan pilihan,selalunya korang akan dengar berita gembira ke berita buruk dulu.aku salu akan bagi dua pilihan.so pilih dulu mana nak dgr.hehheh.tapi kalau aku la, aku nak dgr yg buruk dlu then baru dengar yang bestnya.tapi buatnya yang best tu pon masih tak dapat cover yg buruk tu mcm mana ekkkk?nasib laaaa..

aku penah diberi pilihan untuk tau kebenaran yang memang pahit atau mendengar kebenaran versi sedap sikit nak dengar.hati kalau boleh tamau la dgr yg pahit tapi i know hati harus n nak tau yg pahit tu,tapi sudahnya berakhir dgn mmg kepahitan yang amat la.sudahnya aku pujuk diri sendiri n mintak nak tau kebenaran versi sedap dengar plak..tetiba rasa nyesal tak pilih kebenaran versi sedap dengar tuh :p kalau takkk mesti tak jadi macam ni :)

Published with Blogger-droid v1.6.8

1 comment:

Ernie Zuraida said...

beb...kdg2 menerima kebenaran itu mmg sg pahit..... tp itulah KEBENARAN..... :I