Saturday, May 14

blogspot pening

kan dia pening.. tatau mana silapnya.. sudahnya entry yang di post sejak rabu..semua dia remove... ada yang sempat baca entry konflik percintaan anak aku.. ada yang tak sempat.. aku mcm tak gigih nak menaip sebenar nyaa.. tapi aku bg ringkasan je la ey??? 

stella (awek anak aku... budak polish... rambut blonde :p) dan max kawan dia.. bgtau qaiyyum yang milo (bukan air milo) suka stella.. anak aku ckup marah laaa... aku saje kasik bakar line cakap.. ape sal lak ko nak bengang2 ni.. dia leh jawab sbb stella tu kekasih dia... aiyooo.. aku ni dulu sikit pnya takut nak bgtau ada boifren okeh.. ni 7 tahun rileks je ckp psl kekasih dgn mak.. hahahhaha..

pastu qaiyyum nak tanya stella... dia suka anak aku atau milo tuh... bila hr ni aku tanya.. boleh dia lupa nak tanyaaa?? aiyooo.. jap ek aku nak tepek status aku semalam... kat facebook...

maknya kan main risau lagik anak dikecewakan.. alih2 hr ni dia rileks je..

ni lak status aku baru je jap tadik.. hahahah

UPDATE : Kan aku ckp dahhhh... blogspot ni pening... dia dah kuarkan semula entry yg dia remove tuh..haihhh

No comments: