Thursday, May 5

entry meroyan/sentap

aku terpikir tadik waktu dalam bas.. kadang-kadang bila kita tengah marah or meroyan or nak luah sesangat bende tuh.. kita main tulis je kan dalam blog??? aku akui kadang kadang aku main type je apa yang aku suka tapi aku tak memikirkan keadaan sekeliling aku.. aku tak memikirkan perasaan orang lain.. aku ekot sedap hati je.. sedangkan kemungkinan besar apa yang aku tulis.. apa yang aku luahkan.. mungkin akan menyusahkan aku.. menyusahkan orang lain.. mendatangkan bencana... :( - tapi tetap tak delete ni entry entry lama ni...

sehubungan dengan itu... aku dengan rendah diri.. memohon maap kepada yang pernah / sedang / bakal (mungkin aku buat lagi ke) terasa dengan entry entry aku sebelum / semasa / akan datang ini... aku pun manusia biasa.. nak nak aku idup jauh dari orang ni.. blog la tempat aku luah...

3 comments:

aanie said...

em, betul tu...kadang2 kita x perasan akan ada org baca dan terasa dgn penulisan kita...

nqr (qistina) said...

yup :(

Anonymous said...

biasa la tu, bila marah mmg macam2 kita keluar...memaafkan adalah yang terbaik... semoga rahmat Allah sentiasa bersama kamu.. aminnn