Wednesday, May 18

Day 17 - How you hope your future will be like

series aku tatau  nak jawab macam mana.. ye lah kan... masa depan kan.. mana boleh dirancang.. mana boleh membayangkan... aku siap goggle kot tajuk ni nak tengok apa orang jawab dalma blog memasing.. :p ngelat kan? hurmmm...

kalau dari segi kerjaya aku... aku harap pas cukup tempoh aku kat warsaw, poland ni.. aku tamau balik malaysia lagik.. sila la cross kan aku kemana mana negara lain.. tak kisah la memana pun asal jgn antar aku balik malaysia lagik.. (amboih..hari2 ko tergedik nak balik msia..rindu malaysia.. alih2 ko nak cross plak?) bukan apaa... kalau segi kerjaya aku nak kumpul duit dulu.. aku tak rasa 3 tahun (lebih kurang) aku kat sini, aku akan dpt kumpul duit simpanan yang ckup.. thts y aku kalau boleh aku nak cross... so aku leh kumpul duit.. :)

kalau dari segi diri aku lak.. aku harap aku pasni sepanjang masa pakai size M je busuk-busuk.. tamau L dah. hahaaa! macam dapat la kan??? memang la dah kurus sket tapi M tu tetap ketat je aku rasa... pastu aku nak jaga kesihatan aku... aku nak jadik org yang sihat.. maksudnya aku takde la termengah2 bila naik turun tangga.. aku nak jd org yg pandai jogging (dlm erti kata lain pandai exercise) agak buduh statement kan? tapi hakikatnya dari kecik aku bukan jenis bersukan...

akhir sekali... my love life... aku nak kawen... aku nak ada suami.. aku nak bagi suami aku anak at least dua orang lagi.. :) -- macam larat la kan?? -- aku nak bahagiakan suami aku.. aku nak suami aku bahagiakan aku.. aku nak suami aku bimbing aku yang nakal ni.. aku nak kiteorang sama sama membina keluarga yang bahagia.. (sepuluh kali sekejap ulang bahagia ni) hehehehe... pendek kata.. aku tetiba rasa nak beranak kecik.. serious!

7 comments:

Fieda said...

...selalunya kita nak yang terbaik dalam hidup kita. selalunya kita harap kita akan dapat apa yang kita nak. Kita berusahalah ke arah tu. Tapi jika Allah masih tak bagi, makanya masih jua bersyukur dengan apa yang dah diberi dalam hidup kita. Bila kita rasa kita tak beruntung, ada org yang lebih tak beruntung kan???? Hukhukhukhuk... (saya paham benar perasaan bab perenggan yang akhir tu...terutamanya bila baru clash kan...). Sabar banyak2...dugaan dalam hidup...insyaallah nanti ada yang lebih baik...(ayat penyedap hati yang paling bahagia yang mampu diucapkan....kuikuikuik)

nqr said...

fieda-tersenyum baca komen awok..awok mmg bg komen paling bahagia pun.. thanks! :)

Ayu Katerina said...

usaha tangga kejayaan.. wah skema gigih!.. bagus.. ai laike ur target.. insyaAllah niat kita baik.. demi masa depan.. boleh aje tercapai..

aku doakan ko cpt dpt jodoh.. aminnnnn

nqr said...

ayu- aminnnn.. ehhehehe.. thanks babe!

Edira Azreen said...

Amin...Amin...Amin

adda_shariff said...

amin!! cume satu je nak tanye kak qis..apo tips kuruih nihh?? warghh...nak kuruih jugak!

p/s: keep up the kurusness! biar ada org makan ati tgk kite slim and cun!

mya said...

aku sokong ko cross!
eh?