Wednesday, May 4

Day 3 - Your idea of the perfect first date

hurm.. bila baca satu blog tuh.. aku harus agree dengan dia.. bila kita sebut PERFECT ni... kita akan perah otak perah tenaga untuk memikirkan pekara itu supaya jadi PERFECT kan? boleh tak aku cakap kalau aku tak nak merancang benda tu jadi PERFECT? less is more kan?

biasanya.. yang biasanya terjadi dalam hidup aku.. yang tak dirancang tu laaa selalu jadi/ke arah PERFECT.. :) bersama dengan orang yang kita sayang... tak kisah la buat apa pun.. aktiviti apa pun.. kemana pun.. itu sudah cukup PERFECT bagi aku :) sebab akhirnya.. time nak balik.. yang kuar dari mulut memasing.. i really had a good time with you... tak cukup PERFECT lagi ke?

*yes i know!!!aku tak menjawab soalan!! aku tak suka merancang2 ni.. nanti tak jadi PERFECT aku jadik sedey!*

2 comments:

CEOMesinTaip said...

betullah sis...iva pon jenis kurang nak merancang sesuatu sebab nanti kalau xdaoat ape dirancang tu sentap...

nqr said...

betul...nanti sentap!!!