Wednesday, May 4

Maharaja Lawak Minggu-5 Part-8 Jozan


korang dah tengok persembahan jozan dalam maharaja lawak minggu ke lima? aku tengok hari hari.. tak pandai jemu.. tetap gelak di beberapa minit yg aku rasa sangat lucu.. even qaiyyum pun suka tengok. masa breakfast kat hotel time vacation suram (aku belom hapdet psl tu kan?) aku tuh...ada wifi free.. aku bukak youtube tunjuk kat kengkawan aku masa tu.. pada minit ke 4.02, part zizan nak jawab tepon dari Rozi Tiger, dia ada cakap 'helo baby' terus qaiyyum gelak.. bukan dia gelak sebab benda tu kelakar. dia gelak sebab dia cakap.. 'ehhh... si polan (malas aku nak nyebut.. huh!) dulu-dulu pun panggil mama, baby kan?? hahahaa. kelakar!'

harus tak aku sentap kat situ???

1 comment:

zeta said...

kena la sentap dlm diam Qist..hahaha..
Qyum mmg nak kena cubit mulut ni..hahaha..